ένα μικρό μοντάζ από σκηνές που επηρρέασαν τη διάλεξη μου στη σχολή
Καθώς το ξαναβλέπω σίγουρα συνειδητοποιώ αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι και στο μοντάζ που θα έκανα, ώντας πιο έμπειρος. Όμως η αξία του βρίσκεται στο φεβρουάριο του 2005, στις τότε αναζητήσεις και γνώσεις. Παραμένει λοιπόν ως έχει και υπόσχομαι να ενσωματώσω και τμήματα του κειμένου, γύρω από την υπνοβατική διάθεση ολόκληρου του έργου, ενός b-mov-ά με έντονες καλλιτεχνικές βλέψεις και αξιώσεις από την κριτική.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
o κοσμος αυτός παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την προοπτική της υπνοβασίας και της αϋπνίας. πρώτα είναι ήδη προσδιορισμένος από την συνεύρεση των δύο προοπτικών στην ίδια την σύλληψη του θρίλλερ. Στο συγκεκριμένο κομμάτι νομίζω πως η σπείρα, η είσοδος στον εφιάλτη και η παγίδα της αρχιτεκτονικής ζητούν κάποια διερεύνηση που θα συσχετίζει την άυπνη και υπνοβατική "παρακολούθηση με κομμένη την ανάσα" ΜΕ κάποια έννοια εγκλεισμού στόν χρόνο.
κάποιες σκέψεις για τον αφηγηματικό χρόνο στο θρίλλερ μπορούν να αποτελέσουν την έναρξη της εργασίας σου ή κάποια προοπτική όπου αποβλέπουν οι παρατηρήσεις σου.
μεχρι τη δευτέρα : τι σκέφτεσαι φοίβο;
Post a Comment